Fysiotherapie Steenbergen | FysioHolland

Oefenen onder begeleiding van de fysiotherapeuten van FysioHolland Steenbergen
De fysiotherapeuten van team Steenbergen
Professionele begeleiding door onze fysiotherapeut
Team Steenbergen staat voor u klaar!

Praktijk voor onder andere fysiotherapie en manuele therapie in Steenbergen

Pijn kan u behoorlijk beperken bij het werken, sporten of andere dagelijkse activiteiten.

Bent u op zoek naar ​een ​fysiotherapeut of ​manueel therapeut in ​Steenbergen​? Neem dan eens vrijblijvend contact met ons op. Ook als u alleen advies wilt. ​We hebben drie per week een gratis inloopspreekuur: dinsdag van 19:00 tot 19:30 uur, woensdag van 18.30 tot 19.00 uur en vrijdag 10:30 tot 11:00 uur.

U kunt bij ons terecht voor onder andere:

• Klachten aan het bewegingsapparaat zoals lage rugpijn, knieklachten, nekklachten
  • Hoofdpijn
  • Hardloopblessures zoals shinsplints, spierpijn, hielspoor, een achillespeesblessure en een lopersknie
  • Advies over het voorkomen van hardloopblessures door middel van een hardloopanalyse
  • Beweegprogramma's voor kinderen met die te zwaar zijn of ernstig overgewicht hebben​
  • ​COPD​
  • Chronische pijn

FysioHolland heeft een contract met alle zorgverzekeraars in Nederland.

Ook als u in Klutsdorp, Notendaal, Moerstraten, De Heen of Kruisland woont bent u van harte welkom. U hoeft geen lid te zijn van Dinami Sports & Fitness.

Sinds februari 2017 werkt FysioHolland intensief samen JOFIB. FysioHolland JOFIB heeft verschillende praktijken in Zeeland en West-Brabant waar u natuurlijk ook van harte welkom bent. Bekijk ons locatieoverzicht om een praktijk bij u in de buurt te vinden. Leer hier meer over de samenwerking.

"Ik heb erg veel baat bij de combinatie van manuele therapie en oefeningen in de sportzaal voor mijn rugklachten. Ik zou FysioHolland zeker aanbevelen!"

Lia, Steenbergen